Pótgazdiság

Időnként befogadunk kutyusokat az otthonunkba, hogy amíg nem találnak nekik végleges gazdát, ne legyenek menhelyen. Saját kutyánk, Bori ezt hol jobban, hol rosszabbul viseli :) ahogyan mi is :) Vannak könnyebb és nehezebb helyzetek, de összességében nagyon megható az egész folyamat.

Címkék

ágy (4) alan rogers (1) állatorvos (7) alvás (5) arc (1) ausztria (1) autózás (1) baleset (1) barátkozás (13) beilleszkedés (3) bepisil (2) besh o drom (1) betegség (1) blog (1) bobi vizsla (2) bodza vizsla (1) bőratka (1) boris vizsla (2) bori vizsla (58) Brenda vizsla (1) büntetőpisi (2) cres (1) csehország (1) csepel (1) csóválás (3) daganat (1) dió (1) dr. czuppon balázs (1) dráva (1) drávakapu vendégház (1) duna (2) ekard lind (1) elengedés (3) elfogadás (1) elkanászodás (1) előkerült gazdi (1) első nap (8) elválás (4) erdő (3) esküvő (1) európa kiadó (1) falka (1) falkavezér (1) félelem (4) féltékenység (10) fénykép (1) fesztiválkutya (1) fiszter pince (1) franciaország (1) fürdetés (5) gazdásodás (3) gyász (1) gyurma vizsla (6) hányás (1) hiszti (1) (1) horvátország (3) ideiglenes tacskó befogadás (2) ideiglenes vizsla befogadás (44) ivartalanítás (4) játék (6) kaja (3) kanapé (11) kánikula (2) karácsony (1) karantén (3) kemping (1) kert (3) kirándulás (2) könyv (1) kosz (1) kunyerálás (1) kutya (81) kutyabarát (4) kutyakeksz (1) küzdelem (4) lajkó félix (1) lopás (5) lucca (1) macska (1) Magyar Vizsla SOS (8) makacs (5) málna vizsla (4) malomvölgyi parkerdő (1) manci vizsla (1) mancsozás (3) meghalt (1) melegmány völgy (1) mélypont (1) merse vizsla (19) mézeskalács (1) morgás (1) mozgás (5) napfény kemping (1) napfürdő (2) nehézségek (3) németország (4) nünüke királylány (1) nyaralás kutyákkal (3) nyaralás kutyával (5) nyüszítés (2) olaszország (2) ördögkatlan fesztivál (1) palkonya (1) panni tacskó (6) patak (1) pécs (2) pelenka (1) póráz (5) pótgazdiság (3) pusztítás (1) quimby (1) rahel vizsla (26) rakéták (1) révfülöp (1) rombolás (3) rosszalkodás (4) sértődés (1) séta (3) szag (9) szalad (2) szarvasgomba kereső kutyák (1) szeparációs szorongás (2) szeretet (13) szilveszter (1) szlovénia (1) szobakutya (1) szobatiszta (2) tavasz (5) terroregér (2) the critter casual (1) todor vizsla (3) torta (1) túra (1) türelem (1) tüzelés (2) újrakezdés (1) új védenc (1) ünnepek (3) utazás (6) vadászkutya (1) varrat (1) verekedés (1) villány (1) vilma vizsla (7) víz (1) vízesés (1) vizsla (20) vizslamentés (1) vizslamentők (1) vizslaötperc (1) vizslatúra (3) vizsla örökbefogadás (3) zöldségek (1) zuzmó vizsla (22)

Nyaralás Borival

2012.07.29. 22:10 vizslas

Júliusban néhány napra elutaztunk Borival. Norgicseket nem vittük magunkkal, mert nagyon rosszul bírja a hőséget, és a melegben túrázásnak sem akartuk kitenni. Szerencsére egy másik ideiglenes befogadónál hűsölhette végig azt az öt napot!

Nem bonyolítottuk túl a nyaralást, mert csak néhány napunk volt. Mindenképpen a tengerpartra akartunk menni, ezért megcéloztuk a lehető legközelebbi tengeri kijáratot, és öt óra alatt ott is voltunk Crikvenicában. Fontos szempont volt a választásnál, hogy legyen kijelölt kutyás strand, mert nem akartunk senkivel összetűzésbe kerülni Bori miatt, aki imádja a vizet (erről majd később).

Helyes kutyabarát apartmanunk volt, a tulajdonos kutyája békés, aranyos jószág, hamar összebarátkoztak Borival. Amikor első este körülnéztünk Crikvenicán, rögtön láttuk, hogy nem indokolatlanul jelölték ki a kutyás strandot, hiszen szinte mindenhol kint volt a tiltó tábla...Tudomásul vettük a dolgot, főleg, hogy eleve nem akartunk mindenáron a település strandján maradni. Másnap leteszteltük a kijelölt kutyás strandot, amivel - azon kívül, hogy kevés az árnyék - tulajdonképpen semmi baj nincs.

Ettől függetlenül úgy döntöttünk, hogy inkább keresünk eldugottabb partokat, ahol nem gond a kutya és mi is kicsit fellélegezhetünk (kifejezetten utáljuk a zsúfoltságot). Jadranovo mellett találtunk egy földnyelvet, ahol lett egy saját ki öblünk :) Lemásztunk, lecuccoltunk és kiderült.... hogy Bori nem akar bemenni a tengerbe. Az ÉN BORIM! Aki a 2 évvel ezelőtti nyaraláson még napi 6 órákat a tengerben töltött. Nem érettük. Hisztizett a kavicsok miatt és az istennek sem akart bemenni a vízbe. Nem tudtunk mást kitalálni, kapott feladatot...akkor még nem sejtettük, hogy ennek hosszú távú következményei lesznek...de legalább elkezdett újra úszni a tengerben...pipa_bori_web.jpg

Mivel se labda, se bot nem volt a környéken, így aztán beáldoztuk T. búvárpipáját. Bori egyszerűen imádta. A következő négy napban nem lehetett elvenni tőle. Sőt...még itthon, az udvarban sem...

Szerencsére a nyaralás többi része zökkenőmentesen zajlott. Két nap után már a kavics sem zavarta ;)

2 komment

Címkék: utazás horvátország bori vizsla ideiglenes vizsla befogadás nyaralás kutyával rahel vizsla

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolytyi 2012.08.05. 15:15:02

A Gazdik nem jól látják: az nem búvárpipa, hanem csodabot!

vizslas 2012.09.15. 12:12:47

@kolytyi: Szerencsére a csodabot azóta már felkerülhetett a padlásra :)